Vásárlás menete
I. Megrendelés
- A vásárlás kezdetén érdemes regisztrálni, hiszen ennek ennek semmilyen feltétele nincs. Regisztrált vásárlóinknak nem kell megrendeléskor minden esetben kitölteni adataikat, a rendszer belépés után beolvassa azokat, így elég ezeket ellenőrizni. Ennek során csak a legszükségesebb adatokat kérjük. Regisztráció után a rendszerbe be kell lépni a megadott e-mail cím és jelszó segítségével. Regisztrált vásárlóink saját profiljukon keresztül nyomon tudják követni vásárlásaikat, többféle címet meg tudnak adni és kezelni tudják ezeket, valamint a hírlevélküldési beállítást is szabályozhatják.
- A vásárlás során a kiválasztott termékeket kosárba helyezheti. Ez még önmagában nem kötelezi vásárlásra. Egy termék kosárba helyezésekor választhat, hogy folytatja a vásárlást (ha mást is venni szeretne) vagy megrendeli a kiválasztott termékeket. A kosárban a termék bármikor törölhető, a mennyiség változtatható. Ilyen esetekben a listát a „frissítés” gommbal kell aktualizálni. Egy termékoldalon szereplő többféle termékváltozatból egyszerre is tud kosarába tenni, amennyiben mindegyikhez beírja a kívánt mennyiséget.
- A kosár oldalon lévő gombokból választhat, hogy folytatná a vásárlást és további termékeket választ ki, vagy tovább megy a pénztárhoz.
- Pénztárhoz való tobábblépéskor látni fog egy kitöltendő adatlapot, melyen bejelentkezett vásárló esetén már szerepelnek a regisztrált adatok. Ezek az adatok szabadon változtathatók. Amennyiben változtat, kérheti a megadott adatok új címként való elmentését profiljába. Itt kell kiválasztani a fizetés módját, mely lehet előre utalás vagy utánvét. Az utánvét díja bruttó 510 Ft. Amennyiben OTP bankfiókban személyesen fizeti be az összeget, kérjük, 200 Ft készpénzkezelési díjat számítson hozzá. Amíg a teljes összeg nem érkezik meg bankszámlánkra, megrendelését nem teljesítjük!
- A „megrendelés” gomb megnyomását követően rövid időn belül érkezik egy e-mail üzenet, mely tartalmazza a megrendelés fő adatait. Az üzenetben található link segítségével aktíválható a megrendelés. Amennyiben ez 5 napon belül nem történik meg, töröljük a megrendelést. A link a törlölt státuszú rendeléseknél nem működik. Előreutalásos fizetési mód esetén ez az üzenet díjbekérőként funkcionál, mely tartalmazza a bankszámlaszámot is, ahová a vételárat utalni kell (FittingBolt Kft, OTP Bank, 11742104-20050980). A vételár kiegyenlítése aktíválás is egyben, így ilyenkor nem probléma ha a linkre kattintás elmarad.
- Utánvét fizetési mód választása esetén a megrendelést, előre utalás esetén a vételár beérekezését követő két munkanapon belül összeállítjuk rendelését és átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben a megrendelt termékek készleten vannak. 200.000 Ft rendelési összeg felett kizárólag előreutalás fizetési mód választható! Amennyiben Ön olyan terméket rendel, melyet nem tudunk azonnal készletről szállítani ez a határidő módosulhat. Hosszabb (2 hetet meghaladó) szállítási idő esetén a várható időpontról előzetes tájékoztató üzenetet küldünk, vagy telefonon tájékoztatjuk.
- A futárszolgálat a csomagot a feladást követő munkanapon kézbesíti. A küldemény összeállításáról és a kiszállítás napjáról Önt e-mail üzenetben értesítjük. Bizonyos esetekben (nagyobb értékű rendelés, ritkábban fogyó termék) a megrendelés elfogadását foglaló fizetéséhez köthetjük! Ez egyedi elbírálás alapján történik.
- A szállítási határidő módosulhat, amennyiben a termék nincs raktáron. Ez esetben tájékoztatjuk Önt a várható szállításról, amennyiben ez nem felel meg, rendelését egyszerű e-mail üzenetben lemondhatja. Amennyiben a rendelés részét képező termékek valamelyikét nem tudjuk biztosan beszerezni, a csomagot elküldjük a hiányzó termék nélkül. Ez esetben természetesen a számlán sem fog szerepelni az áru. Előreutalásos fizetési mód esetén a különbözetet azonnal visszautaljuk. A futárszolgálatnak átadott csomag tartalmáról a szállítási értesítőben tájékoztatjuk.
II. Szállítás
- Szállítási díjaink a következők:
- Normál csomag esetén bruttó 3 810 Ft
- Nagycsomag esetén bruttó 12 700 Ft
- Kedvezményes csomag esetén bruttó 2 540 Ft
- Nagycsomagos szállításnak minősül, ha a rendelt termékek között van olyan, ami normál csomagban nem szállítható. A nagycsomagban szállítható termék jellemzően a csövek nagyobb tételben, kazánok és más, nagy terjedelmű vagy nagy súlyú termékek. Ezeket a terméklapon minden esetben jelöljük. Bár a megrendelés összeállításakor a rendszer automatikusan számolja a szállítási díjat, de a termékek összetettségéből adódóan a rendszer egyes esetekben nem tudja pontosan megítélni a csomag méretét, ezért bizonyos tételeknél előfordulhat, hogy a kiírt szállítási díjat módosítanunk kell. Ilyenkor újabb aktíváló levelet küldünk a pontos összeggel. A csomagot csak akkor szállítjuk, ha Ön a végleges adatokat jóváhagyta, így mindig pontosan tisztában lesz a fizetendő végösszeggel.
- Kedvezményes szállítási díj vonatkozik egyes darabárukra, melyek a méretüket, súlyukat, eredeti csomagolásukat tekintve standard csomagként szállíthatók. Ezeket a termékeket a terméklapokon megjelöljük. A kedvezményes szállítási díj mindig csak az adott termékből 1 db rendelése esetén érvényes! Ugyanazon termékből több darab, illetve más termék együttrenedelése esetén a kedvezmény nem érvényes!
III. Egyebek
- Amennyiben Önnek a megrendelés elküldését követően módosításra van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén. Kérjük minden esetben hivatkozzon a rendelésazonosítóra!
- Megrendelés törlését, vagy módosítását minden esetben írásban kell kérnie az [info@fittingbolt.hu] címen. Módosítás esetén újabb aktiváló levelet küldünk Önnek a megváltozott adatokkal, a szállítás csak ennek jóváhagyása után történik.
- Több rendelés összevonására csak abban az esetben van mód, ha az eredeti rendelés leadásától számítva még nem telt el 2 munkanap, valamint a módosítás maximum 3 tételre vonatkozik. Egyéb esetben új megrendelés leadása szükséges, a korábbi törlése mellett.
- Árainkat igyekszünk a lehető legalacsonyabban tartani, ennek érdekében költségeinket minimalizálni vagyunk kénytelenek. Hogy ezt tartani tudjuk, a tisztességes, gyors, precíz és udvarias kiszolgáláson felül nem tudunk extra szolgáltatásokat biztosítani kedves vevőink számára. Ezek különösen a következők:
- Személyes átvételre és ügyintézésre webáruházunkban semmilyen módon nincs lehetőség
- Egyedi ajánlatkérésekre nem áll módunkban válaszolni. Az ilyen tárgyú e-mail üzeneteket figyelmen kívül hagyjuk. Az áruházban csak a feltüntetett termékek kaphatók a feltüntetett árakon
- Minden esetben küldünk számlát a vásárolt árukról, nem szükséges ezt külön kérni valamint nem lehetséges eltekinteni tőle semmilyen formában.
IV. Nem garanciális áruk visszavásárlásának feltételei
- Csak hibátlan, sérülésmentes, tiszta árut vásárolunk vissza, az eredetileg érte fizetett áron. Csöveket kizárólag tekercsben, vágott áru visszavételére nincs mód. Dobozolt, egyedileg csomagolt árunak a csomagolásának is tisztának, sérülésmentesnek, hiánytalannak kell lennie.
-
Visszaküldési cím: 2151 Fót, Károlyi István utca 38.
- A jogszabályban előírt határidőn túl egyedi elbírálás alapján tudunk visszavenni termékeket. A webáruházban ritkán fogyó árut nem vásárolunk vissza határidőn túl.
- A visszáruhoz minden esetben mellékelni kell a számla másolatát, melyen szükséges megjelölni, hogy melyik termékből hány darab lett visszaküldve. Amennyiben ez hiányzik, számlázási név és cím alapján kikeressük a bizonylatokat, ennek költsége 500 Ft + ÁFA darabonként. Az összeg a visszavásárlási árból levonásra kerül.
- Visszaküldött áru értékét, amennyiben a feltételeknek megfelel, visszautaljuk. Levásárlásra csak abban az esetben van lehetőség, ha az új megrendelés a visszáru beérkezéséig leadásra került (aktiválva), a végösszege meghaladja a visszáru értékét, valamint a megjegyzés rovatban feltüntetésre került a beszámítás kérése, valamint az eredeti rendelés azonosítója. Ebben az esetben az új rendelésért fizetendő összeg a különbözet lesz, melyről külön üzenetben fogjuk értesíteni.
- Azon árukat, melyeket nem áll módunkban visszavenni, a vásárló számára az ő költségére visszaküldjük. Amennyiben a szállítási költség megfizettetése vagy levonása nem sikerül, akkor árut 6 hónapig tároljuk. Amennyiben ez idő alatt a tulajdonos nem fizeti meg a visszaszállíttatás költségét, a továbbiakban nem áll módunkban azt őrizni, felelősséget nem vállalunk érte.
- Személyes ügyintézésre visszáruval kapcsolatosan sincs mód!
- Hosszabb idő eltelte után a visszáruk értékéből kezelési költséget vonunk. Ez a következőképp alakul:
- 2 hónapon belül 0 %
- 2 hónapon túl, 6 hónapon belül 10 %
- 6 hónapon túl, 12 hónapon belül 20 %
- 12 hónapon túl 30 %