Tisztelt Vásárlónk!

Kérjük ne felejtse el, hogy a bruttó 470.000 Ft feletti rendelések esetén az adószám feltüntetése a számlán kötelező. Ennek hiányában számlánk ÁFA levonására nem alkalmazható! Kérjük, mennyiben ez érinti Önt, a megjegyzés rovatban tüntesse fel vállalkozása adószámát!

 

Webáruházunkban személyes átvételre nincs lehetőség.

 

 

Köszönjük  szíves megértésüket!

 

Vásárlás menete

 

A vásárlás menete

 

1.  A vásárlás kezdetén érdemes regisztrálni, hiszen ennek egyetlen feltétele a hírlevél küldésének engedélyezése. Regisztrált vásárlóinknak nem kell megrendeléskor minden esetben kitölteni adataikat, a rendszer belépés után beolvassa azokat, így elég ezeket ellenőrizni. Ennek során csak a legszükségesebb adatokat kérjük. Regisztráció után a rendszerbe be kell lépni a megadott e-mail cím és jelszó segítségével.

 

2.   A vásárlás során a kiválasztott termékeket kosárba helyezheti. Ez még önmagában nem kötelezi vásárlásra. Egy termék kosárba helyezésekor választhat, hogy folytatja a vásárlást (ha mást is venni szeretne) vagy megrendeli a kiválasztott termékeket. A kosárban a termék bármikor törölhető, a mennyiség változtatható. Ilyen esetekben a listát a „frissítés” gommbal kell aktualizálni.

 

3.   A kosár oldal alján látható egy kitöltendő adatlap, melyben bejelentkezett vásárló esetén már szerepelnek a regisztrált adatok. Ezek az adatok szabadon változtathatók.

 

4.   Itt kell kiválasztani a fizetés módját, mely lehet előre utalás vagy utánvét. Az utánvét díja bruttó 510 Ft. Amennyiben OTP bankfiókban személyesen fizeti be az összeget, kérjük, 200 Ft készpénzkezelési díjat számítson hozzá. Amíg a teljes összeg nem érkezik meg bankszámlánkra, megrendelését nem teljesítjük!

 

5.   A „megrendelés” gomb megnyomását követően rövid időn belül kapunk egy e-mail üzenetet, mely tartalmazza a megrendelés fő adatait. Az üzenetben található link segítségével aktíválható a megrendelés. Amennyiben ez 5 napon belül nem történik meg töröljük a megrendelést. Külön kérésre ez még visszaállítható, de a link a törlölt státuszú rendeléseknél nem működik.

Előreutalásos fizetési mód esetén ez az üzenet díjbekérőként funkcionál, mely tartalmazza a bankszámlaszámot is, ahová a vételárat utalni kell. A vételár kiegyenlítése aktíválás is egyben, így ilyenkor nem probléma ha a linkre kattintás elmarad.

 

6.   Utánvét esetén a megrendelést, előre utalás esetén a vételár beérekezését követő két munkanapon belül összeállítjuk rendelését és átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben a megrendelt termékek készleten vannak. Amennyiben Ön olyan terméket rendel, melyet nem tudunk azonnal készletről szállítani ez a határidő módosulhat. Hosszabb (2 hetet meghaladó) szállítási idő esetén a várható időpontról előzetes tájékoztató üzenetet küldünk. A futárszolgálat a csomagot a feladást követő munkanapon kézbesíti. A küldemény összeállításáról és a kiszállítás napjáról Önt e-mail üzenetben értesítjük. Bizonyos esetekben (nagyobb értékű rendelés, ritkábban fogyó termék) a megrendelés elfogadását foglaló fizetéséhez köthetjük! Ez egyedi elbírálás alapján történik.

 

7.   A szállítási határidő módosulhat, amennyiben a termék nincs raktáron. Ez esetben tájékoztatjuk Önt a várható szállításról, amennyiben ez nem felel meg, rendelését egyszerű e-mail üzenetben lemondhatja. Amennyiben a rendelés részét képező termékek valamelyikét nem tudjuk biztosan beszerezni, a csomagot elküldjük a hiányzó termék nélkül. Ez esetben természetesen a számlán sem fog szerepelni az áru. Előreutalásos fizetési mód esetén a különbözetet azonnal visszautaljuk. A futárszolgálatnak átadott csomag tartalmáról a szállítási értesítőben tájékoztatjuk.

 

8.   Szállítási díjaink a következők:

 

Normál csomag esetén bruttó 2 540 Ft
Nagycsomag esetén bruttó 8 890 Ft
Kedvezményes csomag esetén bruttó 1 270 Ft

 

Nagycsomagos szállításnak minősül, ha a rendelt termékek között van olyan, ami normál csomagban nem szállítható. A nagycsomagban szállítható termék jellemzően a csövek nagyobb tételben, kazánok és más, nagy terjedelmű vagy nagy súlyú termékek. Ezeket a terméklapon minden esetben jelöljük. Bár a megrendelés összeállításakor a rendszer automatikusan számolja a szállítási díjat, de a termékek összetettségéből adódóan a rendszer egyes esetekben nem tudja pontosan megítélni a csomag méretét, ezért bizonyos tételeknél előfordulhat, hogy a kiírt szállítási díjat módosítanunk kell. Ilyenkor újabb aktíváló levelet küldünk a pontos összeggel. A csomagot csak akkor szállítjuk, ha Ön a végleges adatokat jóváhagyta, így mindig pontosan tisztában lesz a fizetendő végösszeggel.

 

Kedvezményes szállítási díj vonatkozik egyes darabárukra, melyek a méretüket, súlyukat, eredeti csomagolásukat tekintve standard csomagként szállíthatók. Ezeket a termékeket a terméklapokon megjelöljük. A kedvezményes szállítási díj mindig csak az adott termékből 1 db rendelése esetén érvényes! Ugyanazon termékből több darab, illetve más termék együttrenedelése esetén a kedvezmény nem érvényes!

 

9.   Amennyiben Önnek a megrendelés elküldését követően módosításra van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Megrendelés törlését, vagy módosítását minden esetben írásban kell kérnie az [info@fittingbolt.hu] címen. Módosítás esetén újabb aktíváló levelet küldünk Önnek a megváltozott adatokkal, a szállítás csak ennek jóváhagyása után történik.

 

10. Árainkat igyekszünk a lehető legalacsonyabban tartani, ennek érdekében költségeinket minimalizálni vagyunk kénytelenek. Hogy ezt tartani tudjuk, a tisztességes, gyors, precíz és udvarias kiszolgáláson felül nem tudunk extra szolgáltatásokat biztosítani kedves vevőink számára. Ezek különösen a következők:

-  Személyes átvételre és ügyintézésre webáruházunkban semmilyen módon nincs lehetőség.

- Egyedi ajánlatkérésekre nem áll módunkban válaszolni. Az ilyen tárgyú e-mail üzeneteket figyelmen kívül hagyjuk. Az áruházban csak a feltüntetett termékek kaphatók a feltüntetett árakon.

- Minden esetben küldünk számlát a vásárolt árukról, nem szükséges ezt külön kérni valamint nem lehetséges eltekinteni tőle semmilyen formában.

 

11. Nem garanciális áruk visszavásárlásának feltételei:
 

  • Csak hibátlan, sérülésmentes, tiszta árut vásárolunk vissza, az eredetileg érte fizetett áron. Csöveket kizárólag tekercsben, vágott áru visszavételére nincs mód. Dobozolt, egyedileg csomagolt árunak a csomagolásának is tisztának, sérülésmentesnek, hiánytalannak kell lennie.

  • A jogszabályban előírt határidőn túl egyedi elbírálás alapján tudunk visszavenni termékeket. A webáruházban ritkán fogyó árut nem vásárolunk vissza határidőn túl.

  • A visszáruhoz minden esetben mellékelni kell a számla másolatát, melyen szükséges megjelölni, hogy melyik termékből hány darab lett visszaküldve. Amennyiben ez hiányzik, számlázási név és cím alapján kikeressük a bizonylatokat, ennek költsége 500 Ft + ÁFA darabonként. Az összeg a visszavásárlási árból levonásra kerül.

  • Hosszabb idő eltelte után a visszáruk értékéből kezelési költséget vonunk. Ez a következőképp alakul:

  • 2 hónapon belül 0 %

  • 2 hónapon túl, 6 hónapon belül 10 %

  • 6 hónapon túl, 12 hónapon belül 20 %

  • 12 hónapon túl 30 %

- Azon árukat, melyeket nem áll módunkban visszavenni, a vásárló számára az ő költségére visszaküldjük. Amennyiben a szállítási költség megfizettetése vagy levonása nem sikerül, akkor árut 6 hónapig tároljuk. Amennyiben ez idő alatt a tulajdonos nem fizeti meg a visszaszállíttatás költségét, a továbbiakban nem áll módunkban azt őrizni, felelősséget nem vállalunk érte.

- Személyes ügyintézésre visszáruval kapcsolatosan sincs mód!